Chcesz się umówić na wspólne granie?

niedziela, 7 września 2014

Saints Row IV na konsolach nowej generacji!


Heeeeeeeeeello!

Jako iż jestem osobą, która interesuje się grami i wszelkiej maści smaczkami związanymi z gamingiem, to mam tu dobrą wiadomość dla mnie i może dla niektórych osób czytających tego bloga. Na początku wszelkie spekulacje były związane z wydaniem Piątej części gry, ale nie. Deep Silver i Volition w 2015 roku wydadzą czwartą część z wszystkimi dodatkami + jednym nowym - Gat out of hell.

Ten dodatek będzie naprawdę sporym dodatkiem, bo doda nam nowe bronie, pojazdy, lokacje do zwiedzania, moce oraz nowych przeciwników. W ów dodatku będzie największa zmiana jaka nigdy wcześniej w serii nie wystąpiła: Będziemy Grali stworzonymi wcześniej postaciami! Oczywiście nasz prezydent też się w dodatku pojawi, ale jako NPC oraz jako dama w opałach. Zastanawiacie się kim będziemy grać? Otóż będziemy grali Johnym Gat'em oraz Kinzie. Jeśli będziemy grali sami, to prawdopodobnie będziemy mogli wybrać postać, która będziemy grali z tej dwójki.

Remaster SR IV będzie się nazywał Re-elected i -jak już mówiłem- będą w nim wszystkie dotychczasowe dodatki po za tym najnowszym.

Cena Re-Elected bez  Gat Out of Hell - 30$
Cena samego Gat Out of Hell - 20$

I to by było na tyle. Chciałem tylko dodać taki wpis, który zaciekawi większą część osób
Nara.

Trailer "Gat Out of Hell"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz