Chcesz się umówić na wspólne granie?

czwartek, 31 marca 2016

Ten drugi twórca bloga - czyli mój powrót tutaj

Post ten został napisany przez drugiego twórcę bloga. Moją koleżankę oraz osobę, która wpadła na pomysł stworzenia go.

Dawno nas ty nie było? Ojj prawda! A mnie to już w szczególności. Szczerze mówiąc nawet zapomniałam że ten blog istnieje, aż do dzisiaj. Kiedyś pisały go dwoje dzieci tak naprawdę które nie wiedziały co ze sobą zrobić. Teraz? Zmienili się oby dwoje.. Nadal są dziećmi tyle że starszymi.. Z jakimś wspomnieniami, problemami, kłopotami. Czy blog wróci? Możliwe.. Lecz nic nie obiecuje, bo nic nie jest pewne ;D Chodź zainteresowało mnie teraz bardzo takie pisanie bloga. Wyrażę swoje zdanie i możliwe że ktoś będzie miał takie same, a może być też tak że ktoś będzie miał je totalnie w dupie i dobrze! Bo ma do tego prawo! pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Hejjjaa! :D

    Każdy ma problemy czy zmartwienia, ale najważniejsze to się nie poddawać i pokonywać te trudności! :D Sama mam bloga i też zdarzają się u mnie takie momenty, że nic mi się nie chce na nim pisać, czasem przerwy między rozdziałami są długie, nawet one-shotów nie chce mi się dodawać :/ Ale to jest silniejsze ode mnie i po jakimś czasie i tak muszę coś napisać XD

    Skoro cię zainteresowało, to powinnaś to według mnie rozwijać :D Kto wie, a może będziesz za ileś tam lat jakąś sławną blogerką czy pisarką? :D

    Otóż to! Masz prawo do wyrażenia własnego zdania i tego zdania się trzymaj! ;) A jak ktoś będzie mówił co innego - jego sprawa, a ty nie musisz się tym przejmować ;)

    Pozdrawiam i ciebie i twojego kolegę :D Trzymam za was kciuki ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Cię, też mam problemy ;__;
    Powodzenia! Oby blog zadziałał na nowo!

    link-do-mojej-glowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Cię, też mam problemy ;__;
    Powodzenia! Oby blog zadziałał na nowo!

    link-do-mojej-glowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak nie można!! Czemuż to panna prawie zapomniała o istnieniu tego bloga?
    :( niefajnie.... Musi panna znaleźć w sobie siłę do parcia naprzód!
    Ni wolno stać w miejscu....
    Ja chcem widzieć niwe posty!!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na nowe posty, najlepszy czas na to by ten blog wrócił (≧∇≦)/ I uszy do góry, nie ma problemu, którego nie da się rozwiązać :D

    OdpowiedzUsuń