Chcesz się umówić na wspólne granie?

środa, 25 listopada 2015

2000!

Hej! (Jakoś niespecjalnie miałem ochotę po raz kolejny walnąć to długie przywitanie)

Nawet nie wiecie jaki uśmiech zagościł na mojej twarzy, gdy po tym całym dniu postanowiłem wejść na tego bloga i ujrzeć licznik, który pokazywał już ponad dwa tysiące wyświetleń.
Szczerze, to nie mam pojęcia co jeszcze mógłbym napisać po za tymi podziękowaniami (mogę obiecać pokój na świecie i uratowanie wszystkich zwierząt jeśli wybierzecie mnie na miss świata ;), więc naprawdę dziękuje. Mimo iż niby nikt nie komentuje (*ekhem* Do czego zachęcam *ekhem*), to i tak mogę jednak zobaczyć, że te wyświetlenia jednak rosną, a to mnie naprawdę zadowala. Pewnie, wiele osób może mi mówić, że 2000, to mało, ale to i tak o wiele więcej niż bym się kiedykolwiek spodziewał, bo na co miałby liczyć 13/14 latek, który założył tego bloga, ponieważ mu się nudziło? No właśnie! Nie mam już niczego więcej do powiedzenia napisania, więc życzę wam udanego wieczoru/dnia i zostawiam was z obrazkiem Jezusa ujeżdżającego dinozaura (więc możecie chociaż dać +1 za ten obrazek)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz