Chcesz się umówić na wspólne granie?

czwartek, 5 czerwca 2014

600 spartan

Uwaga: Przed przeczytaniem tego posta radzi się aby włączoną te piosenkę ponieważ pasuje to mojego nastroju, który miałem pisząc tego posta. Koniec Ostrzeżenia

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeello!

Miało być 6oo Literek "e", ale mi się nie chciało ich liczyć, a co dopiero pisać.

Chciałbym wam naprawdę podziękować za to, że udało nam się dobić do sześciuset wyświetleń, a osiągnęliśmy to wspólnie.
Wiem, że to się może wydawać mało, ale dla takiego człowieka i fana MLP oraz Japonii to jest to coś pięknego zobaczyć tak piękną liczbę^.^
Powinienem wam tu ciągle dziękować bo to dzięki wam - Odwiedzający stronę - udało mi nam się osiągnąć te liczbę. Mam nadzieje, że ta liczba wkrótce wzrośnie nawet do 1000, ale to są na razie tylko moje skromne marzenia.

To wszystko co chciałem napisać w tym poście, który jest trochę inny od reszty, więc jeszcze raz dziękuje i narka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz