Chcesz się umówić na wspólne granie?

piątek, 23 maja 2014

Gorąco...

Heeeeeeeee... zaczekajcie.. *wylewa na siebie kubeł zimnej wody* ok... Heeeeeeeeello
Jak tam spędzacie tydzień? Mam nadzieje, że dobrze, bo ja tak, gdyż Udało mi się naprawić konsolę (ale nie ma neta), więc nie muszę siedzieć na ławce i się rozpuszczać, tylko siedzę sobie w chłodnym domku z kostkami lodu na głowie i gram sobie z kumplem w wyginięcie w CoD-zie lub drzemy japy Gdy strzelimy gola w Fifie 11 :P

Mam nadzieje, że u was jest równie gorąco, ale czasami wieje miły wietrzyk, gdyż jest wiosna, a słońce musi być dla tego warto pojechać na działkę i moczyć się w basenie, aby następnie zrobić sobie grilla/ognisko wieczorem. Pamiętajcie jednak, żeby nie patrzeć za długo na słońce, bo wtedy będą was oczy bolały i przez dziesięć minut będziecie widzieli jakieś dziwne ślaczki... ja to wiem

Chciałbym jeszcze napisać, że w internecie są dwa świetne radia (Celestia radio i Ponyville FM), które można także ściągnąć z innymi stacjami na swoją przeglądarkę w google store. Żeby to zrobić wpiszcie w store "mlp" lub "mlp radio" w zakładce aplikacje

Narkka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz