Chcesz się umówić na wspólne granie?

wtorek, 8 kwietnia 2014

Spóźniony artykuł o sprawdzianach

Ohaaaaaaaaaaaaaaaaayo.... Za dużo Japońskiego RP -,-

Mam nadzieje, że mi wybaczycie tą zwłokę, ale jestem leniwy i nie chciało mi się napisać artykułu wcześniej :\
Muszę jeszcze pozdrowić wszystkich szóstoklasistów (czyli mnie też), bo inaczej bym wyszedł na nie miłego 0_O
Gdy pisałem sprawdzian, to okazało się, że jest on dużo łatwiejszy niż myślałem, że będzie... Nawet dzieciaki w wydarzeniach to samo mówiły. Nie ma co się dziwić, bo z matematyki były 1 lub dwa zadania otwarte, które były na praaaaaawdę łatwe. Chciałbym współczuć wszystkim, co będą pisać ten test za rok, bo będzie on większy i trudniejszy.... Chciałbym im współczuć, ale nie mogę :O
Pamiętajcie tylko, że wyniki będą w okolicach maja lub czerwca, więc nie róbcie tego co ja i nie zjadajcie wszystkich swoich paznokci.
Kiedy będą wyniki, to na pewno się pochwale swoją oceną z wami :P

Cóż... To by było na tyle. Krótko, ale piszę to z nadzieją, że ktoś się pochwali jaki mu się wydawał ten test, ale wiem, że nikt nie napisze :(

P.S Zapomniałem się pożegnać mówiąc "Narka"! ~_~

1 komentarz: