Chcesz się umówić na wspólne granie?

wtorek, 4 marca 2014

Kolejne sprawdziany

Heeeeeeeeeeeeeello!
Jak tam szóstoklasiści? Daliście radę na ostatnich próbnych sprawdzianach szóstoklasistów? U nas w szkole masakra! Musieliśmy na nie przyjść z rodzicem bo "Dzieciaki myślą że nie muszą pisać tych próbnych sprawdzianów". Ja musiałem przyjść z mamą co mnie nie zadowoliło, bo ja ogólnie nie lubię wychodzić gdzieś z rodzicem.. Wracając do tematu sprawdzianu... Nie zazdroszczę piątoklasistom, gdy za rok będą pisać ten sprawdzian. Oni mają mieć dwa razy więcej stron niż my w tym roku. Mam nadzieje, że ja z tego sprawdzianu dostanę minimum czwórkę, bo to jest dla mnie baaaaaaardzo duża satysfakcja. Wiem, że ten wpis miał być o grach, ale nie mam czasu żeby go napisać, a chcę żeby był on w miarę długi i porządny. Jeśli chodzi o testy to wyniki testów mamy mieć oddane do końca tygodnia :D
Pisze do was kilkadziesiąt minut przed szkołą więc muszę się pożegnać... :/

Więc naaaarazka, do kolejnego wpisu lub jeszcze wcześniej :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz